15 mei Rustdag

15 mei 2015 - Bludenz, Oostenrijk

Vandaag rustdag en.......

voorbereiding (geestelijk) op de zwaarste etappe van de reis: de Arlbergpas. Een klim van 600 naar 1.793 meter.

Na alle dagen mooi weer hebben we vandaag geen zon gezien. Alle tijd om nog eens uitgebreid alle reacties te lezen. Jullie vinden het leuk om ons te volgen. Wij vinden alle aanmoedigingen en berichtjes geweldig.

Mits we WiFi of WELAN (aldus één van onze Duitse gastvrouwen) hebben melden we ons morgen met een verslag van de beklimming. En onder voorbehoud dat we dan nog in staat zijn tot het bedienen van de IPads.

1. Roos:
    15 mei 2015
    Haha succes, bikkels!!! Pas goed op jullie zelf!
  2. Margreet T:
    15 mei 2015
    Heel veel succes morgen! Petje af hoor!
  3. Henk & Monique:
    15 mei 2015
    Succes op de Arlberg, geniet van de omgeving.

gr H&M
  4. Laura de Jong:
    15 mei 2015
    Ik zal morgen aan jullie denken. Een klim van 1193 m! morgenavond zeggen jullie;,,was dat nu alles!"
  5. Angeline:
    15 mei 2015
    Benieuwd! Denk morgen ook aan jullie, misschien scheelt dat?☺️Succes hoor meiden!
  6. Jolanda:
    15 mei 2015
    Mooie uitdaging dames!! Knap werk en veel succes gewenst! 1193 mtr maar dan heb je ook wat. Ik loop gewoon een rondje.
  7. Gerry van der putten:
    Sterkte Meiden. Gogogo!!!!
  8. Astrid Teeuwen:
    15 mei 2015
    Heel veel succes meiden!! Ga zo door, wat een prestatie hebben julie nu al neergezet.
  9. Ellen Schotanus:
    15 mei 2015
    Geniet vooral van die klim. Niets mooier dan rustig in je eigen tempo omhoog buffelen en genieten van de omgeving. Aan het eind is er de voldoening. Ik hoop dat het niet te druk is met verkeer. Ik denk aan jullie morgen. Veel succes!
  10. Joke:
    15 mei 2015
    Dat gaat jullie lukken! Geen haast, 'diesel' aan, steady omhoog, genieten waar het kan, en alvast vooruitkijken naar de kick van een geweldig verhaal 'maken'! En dat verhaal aan ons vertellen :) :) :) (Opscheppen toegestaan :D)
  11. Elsa Brouwer:
    Zet u'm op dames.
  12. Judith:
    16 mei 2015
    Succes,ik kijk al uit naar jullie verslag.
  13. Winny:
    16 mei 2015
    "The best view comes after the hardest climb" :-))
    Succes!!!
  14. Miranda Jongewaard:
    Hoi Tineke en Elma,
    super knap hoor!
    Groetjes van Annemiek en Miranda (van dansen)
  15. Jo Olijdam:
    16 mei 2015
    Hoi Tineke en Elma jullie zijn toppers hoor.
    Sterkte morgen en succes !!!