13 en 14 mei Bodensee

14 mei 2015 - Bludenz, Oostenrijk

Woensdagmorgen een redelijk vlakke route. Na de lunch hadden we helaas weer tijdens het warmste deel van de dag ook het zwaarste deel van de route. Na het hoogste punt ging het heerlijk kilometers lang in sneltrein vaart richting Bodensee. Vlak voor ons eindpunt van de dag, Langenargen (vlakbij Kressbron, voor de kenners),  kregen we dan toch onze eerste blik op de Bodensee.

Donderdag hebben we de eerste serieuze regenbui gehad, maar toen lagen we in bed. Eenmaal weer op de fiets schijnt de zon alweer en rijden we een heel eind langs de Bodensee, om vervolgens Oostenrijk binnen te rijden. De route van vandaag is vlak en regelmatig hebben we de wind in de rug. De omgeving is prachtig en we hebben steeds zicht op de besneeuwde bergtoppen van de Alpen. We zijn in de buurt van Bludenz in een pension neergestreken en kijken allebei erg uit naar de rustdag van morgen.

We hebben er ruim 1.000 km. opzitten en zijn zo'n beetje op de helft.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. JanR:
    Goed bezig Dames.
    Geniet ervan!
  2. Elly:
    14 mei 2015
    Hallo dames, jullie nemen dus lekker een rustdag net voor de zwaarste etappe, geniet ervan. Jullie gaan lekker
  3. Elly Masefield:
    14 mei 2015
    Eindelijk weer even tijd gehad om jullie reisverslagen te lezen en foto's te bekijken. Ziet er allemaal fantastisch uit, maar het zal ook best zwaar zijn. Tineke, we hebben gisteren gehoord dat ons derde kleinkind weer een jongetje wordt. Geniet van jullie wel verdiende rustdag morgen!