Bezoek

26 augustus 2017 - Mainz, Duitsland

Gisteravond geen reisverslag geschreven, maar daar was een hele goede reden voor. Het was de laatste dag van mijn reisje langs de Rijn (hoewel ver voor mijn tijd ken ik het liedje wel Ytje). Ben nu in Mainz. Morgen gaat de reis verder langs de Main. Klopt Agatha, een Vaalburg maak je topografisch niets wijs.

Gister(vrijdag)middag ben ik m'n tentje aan het opzetten en staan ineens Gerleen en Marit voor mijn neus. Ze hebben de hele middag, met de fietsen mee, geprobeerd mij langs de route op te wachten, maar dat was helaas niet gelukt. Ik had wel Marit net aan de telefoon gehad die erg veel belangstelling had voor de camping waar ik was en zag dat ik 5 gemiste oproepen van Gerleen. Maar geen argwaan.

Kleine bloemlezing van wat er zoal uit de Berlingo kwam: tent, fietsen, stoelen, tafel, matras, luchtbed, reserveluchtbed, slaapzakken, dekens, proviand, en niet in de laatste plaats.......

Gerleen in camping outfit: korte broek en flipflop slippers, minstens 5 jaar oud, maar als nieuw.

Wat een geweldige verassing. Vandaag, zaterdag staat een rustdag gepland. Het is wel erg leuk om dan met elkaar naar Mainz te gaan. Als ik was gaan fietsen, zouden ze een dag in estafettevorm mee zijn gegaan, auto en fiets.

Nou maar hopen dat ik morgen, na opnieuw afscheid, wel weer verder wil.

1. Paulien:
    26 augustus 2017
    Zie je die ICE trein? Daar zat ik in!
    Erg leuk om opnieuw de tocht mee te maken! Geniet van rustdag die je niet alleen hoeft door te brengen!
  2. Ytje:
    26 augustus 2017
    ...Gezellige dag hoor, geniet ervan...Mooie foto's! Daag.
  3. Marjon:
    26 augustus 2017
    Wat leeuuk haha dat vind ik super. Wordt zeker lastig morgen. Maar eerst lekker genieten met elkaar. Wat een lieverds.
  4. Angeline:
    26 augustus 2017
    O geweldig! Ik dacht al: waarom zit Marjon nou zo te lachen, maar ze las jouw reisverslag!
    Geniet lekker van al dat moois, lieve groet van Angeline
  5. Astrid Teeuwen:
    26 augustus 2017
    Elma, wat leuk om je zo te volgen met je geweldige reisverslagen. Geniet lekker van je rustdag met Gerleen en Marit en succes met het vervolg!!!
  6. Mama Vaalburg:
    26 augustus 2017
    Wat een verrassing voor je,ik wist er stiekum al iets van, en wat hebben jullie prachtig weer! Mooie foto's,Wij hebben met de Zonnebloem daar ook gevaren langs de Lorelei.
    Fijn weekend met elkaar,genieten!Lieve gr.van Mama en Oma.
  7. Marica Ouwerkerk:
    26 augustus 2017
    Wat een leuke verrassing en leuke foto's
  8. Joke:
    26 augustus 2017
    Wat leuk om verrast te worden door je man en dochter als je alleen gaat fietsen!!! Ze kunnen je niet missen!? Reizen je zelfs achterna! Gaaf!
  9. Judith:
    26 augustus 2017
    Wat een leuke verrassing.Maar goed dat er een hoop ruimte in de Berlingo zit..
  10. Jantine Stuive:
    Geweldig!
  11. Sujata:
    26 augustus 2017
    Wat een geweldige verrassing. Ik neem aan dat je een extra leuke "rustdag" hebt gehad. Daar krijg je vast extra energie en motivatie van. Succes met het vervolg van je reis.

Groetjes,
    Sujata
  12. Pauline van Diest:
    Super. Wat een leuke verrassing. Succes verder
  13. Corrie:
    26 augustus 2017
    Leuk dat je niks door had en het een grote verrassing was.
  14. Laura:
    26 augustus 2017
    En daar waren je dochter en echtgenoot om Tes te halen. Een verrassing en dat is gelukt. Het viel onze oudste zoon zwaar om dag te zeggen. Voor de komende week is de weersverwachting hier best goed, hoop bij jou ook, geniet van de tocht.
  15. Debbie:
    27 augustus 2017
    He Elma wat een verrassing zeg. Leuk en Lief dat Gerleen en Marit je kwamen bezoeken.
    Kan je even opladen met familieliefde. Nu weer alleen verder. Zo te zien en te horen gaat dat uitstekend. Ik heb bewondering voor je hoe je het allemaal doet. Heel veel fiets plezier je zit bijna op 1 week.