Racen langs de Rijn

24 augustus 2017 - Koblenz, Duitsland

Lunchpauze en al bijna 75 km op de teller. Na Keulen naar Bonn langs de Rijn met af en toe een ommetje om je het zicht op de zware Duitse industrie niet te ontnemen. Na Bonn alleen maar langs de Rijn richting Koblenz. Fietst lekker door, ook omdat de wind mij nu wel goed gezind is. Langs deze route veel 'collega's'. We herkennen elkaar aan onze zwaar bepakte fietsen en wisselen een blik van verstandhouding, een groet of maken een praatje.

Nu bij Koblenz op een camping naast een jong Nederlands stel, die dezelfde route doet als ik, alleen tot Regensburg. Ze nemen er ook ruim de tijd voor.

1. Ytje:
    24 augustus 2017
    Elma, je verhaal doet me denken aan het liedje: Een reisje langs de Rijn, van de Alberti's. Groetjes.
  2. Gerleen:
    24 augustus 2017
    Fijn Elm dat het zo goed gaat, zo blijft er ook weer meer ruimte voor rust te nemen tussen door. Die Dom in Keulen lijkt op jouw foto denk nog indrukwekkender dan in werkelijkheid. Die torens zijn ook verwerkt in het logo van onze Deutz tractoren, Die fabriek was daar vroeger in de buurt. Veel plezier morgen, welterusten, Gerleen.
  3. Agatha:
    24 augustus 2017
    Goed bezig! Volgens mijn wegenatlas ga je morgen langs de Rijn tot aan Mainz een hele mooie route krijgen. Geniet ervan en veel succes verder.
  4. Agnes:
    25 augustus 2017
    Wat heerlijk om zo te fietsen. Heerlijk als het allemaal mee zit. Prachtige foto van die kerk
    Veel succes morgen en welterusten
  5. Sujata:
    25 augustus 2017
    Wat fijn dat je lekker kon doorfietsen. Dan bouw je alvast wat "reserves" op voor de wat mindere/zwaardere dagen. Vergeet niet te genieten van alles om je heen...

Gr,
    Sujata
  6. Judith:
    25 augustus 2017
    Wat ga je snel,met dit tempo ben je er zoMooie foto's, indrukwekkend.
  7. Marjon:
    25 augustus 2017
    Mooi Elma even lekker race kilometers maken. Enne prachtig plaatje ik wist direct welk embleem of logo op de tractoren bedoeld worden. Zijn inderdaad herkenbaar. Mooie associatie Gerleen. Hihi
  8. Marja Gemser:
    25 augustus 2017
    Wat leuk Elma dat je zoveel reisgenoten tegenkomt. Dat maakt het reizen toch wat gezelliger. Het is leuk om je zo te volgen.
  9. Irene:
    26 augustus 2017
    Ha Elma, leuk om je belevenissen mee te lezen zo! Je bent al aardig op weg zo te zien en volgens mij is het nu warm genoeg om niet meer als de reizende voddenboer rond te fietsen :-) Veel plezier!