Aan de Rijn

23 augustus 2017 - Köln, Duitsland

Yes, ik was vanmorgen de eerste! Ik deelde vannacht een enorm veld met trekkers op de fiets. Drie tentjes met alleenreizenden, waarbij de vrouwen in de meerderheid.

Vandaag begon de tocht door de stad Xanten. Een ontzettend leuk stadje met een burcht aan een gezellig plein. Ik was om 8 uur zeker weten de eerste toerist van vandaag. Op de foto van de poort met burcht staat dan ook een vuilniswagen en geen andere toeristen.

Afwisselende route door weilanden, dorpjes, steden (oponthoud!) en veel zware industrie. En leuke fietspaden langs de Rijn. Prachtig weer en dan waait de wind meestal uit het oosten. En ik fiets voornamelijk richting het ...... Maar ik klaag niet, liever zo'n prachtige dag met tegenwind, dan een regendag. Hopen dat het mooie weer met mij meereist.

1. Klasien:
    23 augustus 2017
    Leuk dit zo te lezen. Ellen gaf me je web address. Ik Ben op het ogenblik in Balk.
  2. Ellen Schotanus:
    Hoi Elma,
    De saaie weg viel dus toch wel mee. Lekker om 8.00 uur weg te zijn. Heb je nog een hele dag voor de boeg en al lekker wat kilometers gemaakt. Veel plezier morgen!
  3. Judith:
    23 augustus 2017
    Toch leuk dat je meer alleen reizigers treft.Het is toch fijn dat het weer mee zit.De wereld ziet er toch een stuk mooier uit als de zo'n schijnt.
  4. Gerleen:
    Hoi Elm,
    Was hier ook een mooie warme dag, de berichten geven wel wat kans op een buitje maar lijkt toch mooi fiets weer. Foto's ??? we raken verwend met animatie.
    Dag, tot morgen weer lekker vooruit peddelen.
    Gerleen.
  5. Judith:
    23 augustus 2017
    Toch leuk dat je meer alleenreizigers tegenkomt .Fijn dat het mooi weer is.De wereld ziet er toch altijd mooier uit als de zon schijnt.
  6. Mama Vaalburg:
    23 augustus 2017
    Wat fijn dat het weer zo goed is,wel oosten-wind,maar droog en prima temp.
    Slaap lekker en morgen een goede fietsdag!
  7. Marjon:
    24 augustus 2017
    Wat leuk Elma om zo mee te mogen reizen vanachter mijn tabletje. Maar vooral dat het vandaag droog was. Heerlijk want gisteren met al die nattigheid tjonge ik vond dat wat zeg. Had een heel stukje geschreven en t ook en plop verkeerde knopje. Jaaa alles weg, n o u ja zeg. Nu dan. Slaap lekker en alvast een mooie reis morgen.
  8. Jantine Stuive:
    Je doet het geweldig
  9. Sujata:
    24 augustus 2017
    Leuk dat je nog meer stoere vrouwen bent tegengekomen. En gelukkig zit het weer mee. Heel veel succes.
  10. Ytje:
    24 augustus 2017
    het-ga-je-goed vandaag/donderdag 24, Elma...
  11. Jacqueline:
    Hoi Elma,
    Wat leuk om met je mee te reizen op deze manier.
    Ik ben super trots op jou!
  12. JanR:
    24 augustus 2017
    Niet al het mooie weer meenemen Elma.