Denemarken

26 augustus 2018 - Rødding, Denemarken

De Starbucks van vandaag was gevestigd in een schuurtje met strobalen, waar we schuilden voor een stevige regenbui. Wel de enige van vandaag.

Vanmorgen kwamen we al vlug in Denemarken aan. Even gezwaaid met de douane, want die keken alleen kritisch naar auto's. Veel wegen zijn hier gewoon grindpaden, wat zo nu en dan best pittig fietsen is.

Op onze picknick plek troffen we 3 Brabantse dames, die grotendeels dezelfde route fietsten als wij, maar dan waren de dagetappes wat korter. Vooruit, ze waren dan ook een stukje ouder dan wij.

De route van vandaag was, net als het weer, mooier dan gisteren; afwisselend en we hebben ook nog een overstekende ree gespot.

Morgen maken we de oversteek van Jutland naar Funen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Conny:
    26 augustus 2018
    Het begint nu toch al aardig op te schieten. De grens van Denemarken is al gepasseert. Op naar Kopenhagen. Gezellig hoor even schuilen in zo'n schuur vol stro.☺
    Daaag🤗 tot gauw.
  2. Anja:
    26 augustus 2018
    Ha meiden wat is het toch leuk om zo met jullie mee te lezen. En jullue hebben al heel wat kilometers afgelegd. Geniet de komende dagen van het fietsen en de omgeving. Groetjes Anja
  3. Joke:
    😊🌤🤗
  4. Joke:
    😊🌤🤗
  5. Mama Vaalburg:
    26 augustus 2018
    Mama Vaalburg,Fijn om elke dag weer van jullie belevenissen te horen en te zien.
    Wij hebben een fijne bootreis gehad.Nog veel fiets plezier en tot de volgende keer.
    Mama Vaalburg
  6. Laura de Jong:
    26 augustus 2018
    Dag stoere dames, nog maar net één week van huis en al in Denemarken.
    Ik vertrek morgen vroeg voor tien dagen naar Tirol, niet om te jodelen maar om van het Kaunertal te genieten. Tot ziens aan de IJweg
  7. Marjon:
    27 augustus 2018
    Kopenhagen here they come the cycling girls of Hoofddorp and Nieuw Vennep.
    Leuk meiden die hooibalen lijkt me helemaal te gek.
    Hopelijk blijven het geen grintpaden tot de eindbestemming, maar het is vast wel vlak.
    We blijven jullie middels de blog stalken leuk. Veel plezier.
  8. Elly:
    27 augustus 2018
    Ja, die grindpaden!! Destemeer waardeer je het asfalt weer. Het blijft leuk jullie te volgen.
    Benieuwd hoe de overtocht verloopt. Veel plezier!!
  9. Ytje:
    27 augustus 2018
    Strobalen en grindpaden, mmm!
    Ik heb zondag een stuk(je) gewandeld, rondje H'meerse Bos, gezellig met de jongelui richting Mysteryland.
    Mooie fietsdag. Daag.🇳🇱😄
  10. Monica:
    27 augustus 2018
    Net even bij gelezen, respect hoor. Wat zijn jullie al weer ver en jullie beschrijven jullie ervaringen super leuk. Trap ze maar weer!
  11. Debbie:
    27 augustus 2018
    Hallo Elma en Tineke zo te lezen en te zien zijn jullie goed bezig en nu al in Denemarken.
    Geniet nog even van het mooie land en van het fietsen.
  12. Sujata:
    27 augustus 2018
    Ik kom er vandaag pas achter dat jullie fietsavontuur weer te volgen is 🙈
    Even een inhaalslag gemaakt maar ik ben weer bij. Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en wat goed dat jullie alweer in Denemarken zijn aangekomen. Het lijkt alsof het niets is maar ik doe het jullie niet na hoor. Succes nog even!

Groetjes,
    Sujata