Playlist

19 mei 2022 - Laruns, Frankrijk

Dank voor de suggesties. Heb van ieder tenminste 1 nummer op de playlist gezet. Totale duur is 1 uur nog wat. Dan ben ik nog niet boven. Ik moet wat minder selectief zijn. Daarom hierbij de link; alleen bruikbaar als je Spotify hebt.

Is nu dus openbaar, dus voeg maar toe, als je toch zin hebt om even muziek te luisteren.

Als ik dan toch weer even op de lijn ben, dan nog iets over de camping, waar ik vrijwel de hele dag heb doorgebracht. Deze bestaat voor zo'n 90% uit chalets. Deze chalets worden dan weer voor een deel bewoond door familie van de eigenaar(s). De bazin, rokersstem, lichte baardgroei, bewoont er zelf ook één. Eigenlijk ben ik dus te gast in een woonwagenkamp. Ik geloof niet dat ik ergens veiliger zou kunnen staan. Als het erop aankomt denk ik dat je er gauw achter bent hoe groot die familie is als je één van hun gasten kwaad doet. Ik vroeg vanmorgen naar de wasmachine. Had deze wel zien staan met een briefje dat het 4,40 zou kosten om 'm te gebruiken, maar zag geen automaat waar ik dat dan in moest gooien.  Afrekenen kon bij haar. Kreeg ik dan een muntje? Nee, dat muntje was ze zelf. Ik gaf haar 5 euro en vroeg of ik daarvoor dan ook zo'n wasgel-all-in-one dingetje mocht gebruiken. Maar dat was te gek, ik kreeg 50 cent terug. Ze liep met me mee, draaide de watertoevoer open, kwakte een wasgel.... dingetje op mijn wasgoed: over 1 uur en 20 minuten klaar. Met het oog op haar familie zal er waarschijnlijk geen misbruik van dit simpele betaalsysteem gemaakt worden.

1. John:
    19 mei 2022
    Zet de cd van rage against the machine op je oren en je bent in een half uur boven
    Succes
  2. Ytje:
    Grappig verhaal..bazin met
    lichte baardgroei, ik ken ze; hebben we in Nieuw-Vennep ook niet een woonwagenkamp?
    Lekker schoon wasje weer!
    Succes met je klim!
    Daag, groetjes!
  3. Ellen Schotanus:
    19 mei 2022
    Succes morgen Elma. Klimmen met en zonder volledige bepakking is vooral een mentale kwestie. Licht verzetje en de tijd nemen. Denk ook aan trekken om je knie te ontlasten. Boven wacht de voldoening. Heel veel plezier!
  4. Angeline:
    19 mei 2022
    Nou hier lukt het allemaal niet zo, maarre… conquist of Paradise staat er zeker al op???
  5. An Sneeuw -van Keulen:
    19 mei 2022.
    Je zult morgen vast met goede moed gaan fietsen nu je was weer schoon is.
    Wie weet wat je allemaal weer meemaakt. Ik zal aan je denken!
    Veel sterkte gewenst Elma en een groet van, An Sneeuw.
  6. Monique Lans:
    19 mei 2022
    Fantastisch die verhalen van je. Net of we mee op reis zijn. Heel veel succes.
    Groet Monique
  7. Corrie:
    19 mei 2022
    Het lukt ons (lees Marco) ook niet om iets toe te voegen aan de playlist. Maar hier wat tips waardoor je het zeker gaat halen. Bloed, zweet en tranen van Hazes of als je bovenaan bent en Gerleen ziet, Amor van Hazes :) of nog een opzwepend muziekje Sandstorm.
  8. Ottoliene:
    20 mei 2022
    Hoi Elma, weer even heerlijk om je verhaal te lezen. Inmiddels antwoord op mijn vraag … je bent niet alleen op je verjaardag 🎈 🎂 😉 . Je playlist is al klaar maar Queen heeft ook altijd mooie nummers ‘Don’t stop me now ‘ en ‘Under presure ‘ . Misschien toevoegen bij een volgende uitdaging in je route. Veel succes vandaag . 💪😀
  9. Betty van Maris:
    20 mei 2022
    Nine million bycicles van Katie Melua is nog een mooie toevoeging, als de missie volbracht is en je kunt uitrusten. Toevoegen lukt mij nu even niet (tijdgebrek....)
  10. Arnold Boot:
    20 mei 2022
    Was leuk om vandaag samen de klim van Frankrijk naar Spanje te doen. Succes verder met reis naar Lissabon.
  11. Jantine Stuive:
    21 mei 2022
    Op zaterdagmorgen ga ik er even voor zitten Elma want ik loop 3 avonturen achter. Ik zit te lachen en geniet er van. Volgens mij heb je meer talenten dan fietsen…. Wat dacht je van een boek schrijven of een blog of column.
  12. Marjon:
    21 mei 2022
    Kamperen op een woonwagenkamp dat lijkt me echt fantastisch. Stoeltje buiten de tent en genieten. Je hebt naar mijn idee helemaal gelijk. Heel veilig. En wie heeft zo'n fantastisch wasmuntje? 🤣🤣
    Ik ga zeker ook je playlist bekijken en toevoegen. Spanje finishen met Arnold gezellig om dat samen te kunnen beleven. Toeval bestaat echt niet. Als je net zoveel plezier hebt als ik bij het lezen dan heb je een topfietsreis. Groetjes