25 mei Elma gaat voor haar droom....ik blijf achter in Florence.

25 mei 2015 - Florence, Italië

Vanmorgen besloten om het fietsen vaarwel te zeggen. Het laatste stuk van Florence naar Rome neem ik over 3 dagen met de trein. Het klimmen valt mij te zwaar waardoor het genieten van de omgeving er niet meer bij is. Het is echter geen straf om achter te blijven in het fraaie Florence. Vanmiddag, in de stralende zon de stad op de fiets bezocht en al heel wat gezien. Elma is vanmorgen als een echte die hard op pad gegaan voor haar laatste 365 km. We zien elkaar in Rome.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Roos:
    Toppers!!! Heel goed!!! Blijf naar jezelf luisteren
  2. Margreet T:
    25 mei 2015
    Zet 'm op Elma!!! Je kunt het!
  3. Elly:
    25 mei 2015
    Verstandig Tineke. Zet hem op Elma, er komt nog een prachtig stuk.
  4. Joke:
    25 mei 2015
    Trouw zijn aan jezelf is soms een kunst op zich! Knap dat jullie dat elkaar gunnen!
    En Elma, geniet van de weg! Je doel in (bijna) in zicht! :)
  5. Jolanda:
    25 mei 2015
    Allebei succes met de laatste loodjes!!
  6. Jo Olijdam:
    25 mei 2015
    Verstandig hoor !! Geniet van het mooie Florence .
    Elma veel succes !!
  7. Elsa Brouwer:
    25 mei 2015
    Ok Tineke, een moeilijke beslissing. Maar weten waar je grens ligt en er naar handelen is een prachtig goed.
    Ok Elma,volg je droom,trap de heuvels op en zwier naar benee. Succes met de laatste kilometers van je droomreis.
  8. Ytje:
    25 mei 2015
    Geniet elk op je eigen manier van de reis naar ROME!
    Ik vind het nog steeds een ENORME PRESTATIE!!

Het-ga-jullie-goed! Hgr.
  9. Astrid Teeuwen:
    25 mei 2015
    Elma, heel veel succes met die laatste kilometers en daarna samen genieten van jullie prestaties in Rome!!
  10. Angeline:
    25 mei 2015
    O al een heleboel mooie reacties, allemaal zo waar!
    Nou weiffies, geniet van wat er is zou ik zo zeggen!!
  11. Mama Vaalburg:
    25 mei 2015
    Helaas Elma alleen verder,maar voor Tineke een goed besluit.
    Nog 3a4dg. Dan samen in Rome,hoop ik.Elma veel sterkte met
    berg op berg af,en ooknog wel genieten,hoor!
  12. Lia:
    25 mei 2015
    Hoi dames, bewondering voor die dame die er echt voor gaat, maar misschien nog meer voor diegene die aangeeft ho tot hier en niet verder
    geweldige prestatie dames. Geniet van Rome, jullie hebben echt alles gegeven en een weerzien met familie meer dan verdiend, even lekker bijkomen na deze enorme inspanning . Sjapoo.
  13. Marjon:
    25 mei 2015
    Hoi Tineke, ik heb op Elma haar blog al gereageerd maar wil zeker hier ook weer in meeleven, want dat doe ik!!
    Ik begrijp dat je op de vlakke stukken heel sterk wegtrapt, maar in de bergen het klimmen minder leuk vindt. Is ook niet niks. Ieder zijn specialisme. Dapper hoor zoals jullie dat met elkaar oplossen, echt goed, en Florence is zo mooi!
    Geniet er lekker van, is per slot ook vakantie! Ik neem mijn petje af voor de keus die je maakt.
    Groetjes
    marjon
  14. Gerry van der putten:
    26 mei 2015
    Knap meiden om aan t eind van jullie toer elkaar zo vrij te laten. Tinussie, geniet van je welverdiende rust en Florence( helemaal geen straf), en Elma geniet van je fietstocht naar Rome, op naar de gladiolen. Veel liefs. Ger