26 mei klimdag

26 mei 2015 - Vescovado, Italië

Vandaag een kortere(80 km.), maar zware etappe op het programma. Veel klimwerk. Mijn onderkomen voor de nacht is al geregeld. Dan moet ik er in elk geval komen, haha. Er is daar geen internet, vandaar even een kort berichtje vooraf.

Na een weekend regen en bewolking is het sinds gisteren weer mooi weer. Gisteren en vandaag nog niet helemaal wolkenloos, maar de vooruitzichten, ook voor Rome, zijn prima.

1. Ellen Schotanus:
    26 mei 2015
    Sicces vandaag! Geniet van het mooie Toscane.
  2. Elma:
    Je bent een kei Elma en ik weet hoe zwaar dit is!
  3. Irene:
    26 mei 2015
    Che forza e corraggio tutti e due! Jaja, even door de google-translator :-) Superveel respect, ik zou het jullie nòòòit na kunnen doen!! Geniet van de resterende rit.
    Irene
    26 mei 2015
    Zet um op Elma, laatste loodjes
    En meiden, geniet van Italië, ieder op een eigen wijze.
  5. Tiny van der Meer:
    26 mei 2015
    succes Elma!!!!! moeilijk zonder je maatje, dubbel zwaar, maar je haalt het daar ben ik zeker van . groetjes Tiny
  6. Manuela:
    27 mei 2015
    Hoi Elma,
    Wat ben jij een bikkel zeg top en respect!! Heel veel succes nog en ik weet zeker dat je het gaat halen. Groetjes Manuela
  7. Erika:
    27 mei 2015
    Wat een geweldige ervaring moet dit zijn fantastisch om mee te lezen heel veel succes voor de laatste loodjes