Bestemming: Kopenhagen

15 augustus 2018 - Nieuw-vennep, Nederland

We gaan weer samen fietsen. Een paar voorwaarden waar aan voldaan moest worden:

• Elma: bestemming moet een Europese hoofdstad zijn
  • Tineke: niet te lang (want nog meer vakanties te vieren); niet te heuvelachtig en al helemaal geen bergen!! Scandinavië!

Het wordt Kopenhagen en we vertrekken zondag 19 augustus.

Velen vragen of ik weer een reislog bij ga houden. Natuurlijk, maar hij wordt dus deze reis weer van ons samen.

Mocht je een bericht hebben gekregen en dit niet meer willen: meld je even af op de website of stuur mij een mail of berichtje, zodat ik je uit de mailinglijst kan verwijderen.

Voor wie ons wil volgen: tot zondag!

1. Pauline van Diest:
    Leuk! Ik ga jullie volgen. Succes en veel plezier. Pauline
  2. Elma:
    15 augustus 2018
    Tip: kijk even op de kaart wat mijn locatie bij dit verhaal is. Ik heb de computer laten bepalen wat mijn "huidige locatie" is, waarna er een aantal coördinaten verschenen. Ik zit toch echt thuis hoor en niet op de begraafplaats van Nieuw-Vennep!
  3. Ellen Schotanus:
    15 augustus 2018
    Leuk Elma. Ik ben benieuwd. Ik overweeg non naar het noorden van Denemarken te gaan in september, maar het kan ook nog heel wat anders worden. Heel veel plezier! Ik volg je weer.
    Ps begraafplaats Nieuw Vennep en de IJweg ligt toch wel een eindje uit elkaar.
  4. Marjon:
    15 augustus 2018
    Ik.ga zeker ook volgen leuk. Starten vanaf de begraafplaats hmmm bijzonder. Geintje.
  5. Ytje:
    15 augustus 2018
    Zoals afgesproken fiets ik mee op mijn hometrainer; zelfs met minder weer ga ik door!
    Maar... jullie: Elma en Tineke, veel plezier en mooie tochten.
    Daag.
  6. Margreet T:
    16 augustus 2018
    Goede reis en geniet er weer van. We gaan je met veel plezier volgen.
  7. Elsa Brouwer:
    Leuk!
    Heel veel plezier.
    Groetjes Elsa
  8. Elly:
    Hoi Elma en Tineke
    Ook ik volg jullie weer graag. Heel veel fietsplezier!
    Elly
  9. Nel Bonnema:
    16 augustus 2018
    Elma en Tineke, leuk om zo weer met jullie mee te reizen, ben benieuwd naar jullie avonturen. Veel plezier!
  10. Agnes:
    16 augustus 2018
    Oh leuk om jullie weer te volgen.
    Veel plezier samen
    Goede reis
    Groetjes Agnes
  11. Mirjam:
    16 augustus 2018
    Alvast een hele gezellige reis met elkaar. Leuk jullie weer te kunnen volgen.
    Zondag zwaaien we jullie uit!
    Veel plezier
    Gr Mirjam
  12. Angeline:
    16 augustus 2018
    Sluit me helemaal aan, volgen en uitzwaaien!
    Fijne en goede reis!
  13. Ria van Stoltz:
    16 augustus 2018
    Tineke en Elma, heel veel plezier met fietsen en geniet van de mooie omgeving. Maak er maar weer een mooi verslag van met foto's en verhalen, zodat wij weer lekker kunnen genieten. I love it.
    goede reis!
  14. Laura de Jong:
    16 augustus 2018
    leuk hoor, ik verheug mij nu al op jullie verhalen. Geniet van een mooie tocht en fijn dat jullie dit samen gaan doen!
  15. Petra:
    16 augustus 2018
    Heel veel plezier meiden, ik kijk uit naar jullie verhalen!
  16. Marie:
    16 augustus 2018
    Strøget, Smørebrød, Nyhavn, Snaps, Tivoli, pølse, lille Havefue, Carlsberg og meget mere. Geniet ervan en heel veel plezier Dames!
  17. Henk:
    16 augustus 2018
    Succes, veel plezier, hoeveel dagen fietsen schatten jullie in ?
  18. Corrie:
    17 augustus 2018
    Leuk dat jullie samen weer een fietstocht gaan maken waar jullie je allebei in kunnen vinden :) Goede reis en veel plezier. Vroeg me ook af hoe lang jullie gaan
  19. Marja Gemser:
    17 augustus 2018
    Veel fietsplezier meiden! Ik lees graag weer mee.
  20. Astrid Teeuwen:
    17 augustus 2018
    Leuk om jullie belevenissen weer te mogen volgen, ik kijk er naar uit. Veel succes en plezier.
  21. Mama Vaalburg:
    18 augustus 2018
    Hallo Fietsters,Wij wensen jullie heel veel plezier,fijn dat jullie samen gaan.
    Geniet van elke dag en een hele goede reis.We kijken uit naar je reisverhaal.
    Groeten,veel liefs van Pap en Mam.
  22. Marry de Kok:
    18 augustus 2018
    Hoi Elma en Tineke,

Leuk dat we weer mee kunnen genieten van jullie fietstocht!

Veel succes en plezier, groetjes Okker en Marry
  23. Conny:
    19 augustus 2018
    Goede reis en geniet ervan.
    Groetjes Conny
  24. Anneke Witt:
    19 augustus 2018
    Heel veel plezier Elma en Tineke op jullie fietsavontuur!
    Groetjes, Anneke
  25. Els:
    19 augustus 2018
    Succes dames! Veel plezier.