Groots afscheid

19 augustus 2018 - Vaassen, Nederland

Onze eerste dag zit erop.

Vertrekpunt was de molen in Hoofddorp. Om half 9 zijn we uitgezwaaid door een grote groep van onze hardloopmaatjes. Ze hadden speciaal voor ons hun looproute aangepast of waren zelfs alleen maar voor ons gekomen. Wie krijgt er nou zo'n groots afscheid voor een vakantie van 2 weken?

Het was een reis door de tijd voor Tineke. Haar jeugd herbeleefd bij het passeren van Uithoorn, bij kasteel Staverden herinneringen aan pittige trainingen in het kader van de douane opleiding. Nu aangekomen in Vaassen bij het vakantieverblijf van haar schoonouders, waar dierbare vakantieherinneringen liggen. Ergens onderweg stond Conny ons op te wachten (leve de techniek die ons live locatie delen biedt) en heeft foto's van ons gemaakt.

Wat een verzorging hebben we hier in Vaassen. Ons bed stond al gespreid, fietskleding in de wasmachine (oh luxe) en een heerlijke nasi op het menu.

1. Ellen Schotanus:
    Hoi Elma,
    De kop is er weer af. Geweldig dat jullie zo enthousiast zijn uitgezwaaid. Jammer dat ik morgen moet werken. Anders had ik nog wel een eindje met je mee kunnen fietsen. Je zit hier nu zo vlakbij.
  2. Ytje:
    19 augustus 2018
    Heel leuk, dat jullie zo gezellig zijn uitgezwaaid; de kop-is-eraf, mooi zo!
    Daag, Ytje.
  3. Agnes:
    19 augustus 2018
    Yes, het eerste fiets-vakantie verhaal is een feit. Wat leuk zeg al die herinneringen.
    En wat een heerlijk ontvangst!!!!
  4. Marjon:
    20 augustus 2018
    Wat is het toch een mooie groep die jullie dan komt uitzwaaien en daarna hun loopje gaan doen. Heerlijk.
    En wat leuk weer om zo mee te mogen beleven vanachter het schermpje, alhoewel ik liever zou gaan fietsen hoor.
    Enne Vaassen, waar zaten jullie ik heb daar ook zoveel jeugdherinneringen liggen.
    Leuk om te horen hoe Tineke dat samen met jou heb kunnen delen. Blijft altijd apart die herinneringen langs zien komen.
    Maar jullie maken ook weer mooie herinneringen. Pareltjes aan je parelketting denk ik dan maar.
  5. Jantine Stuive:
    20 augustus 2018
    We zaten aan de Spegenkampweg, gelegen iets buiten Vaassen waar mijn schoonouders een huisje hebben. :) Tineke
  6. Jantine Stuive:
    20 augustus 2018
    Sprengenkampweg geen spegenkampweg bedoel ik.
  7. Roos:
    23 augustus 2018
    Ik ben het lezen even aan het inhalen. Erg leuk! Opa en oma zullen vast van jullie komst hebben genoten.🤗