Drenthe

20 augustus 2018 - Dalen, Nederland

Holland op z'n smalst! Letterlijk dan, want morgenochtend fietsen we Nederland al uit bij Emmen. Daar begint onze officiële fietsreis naar Kopenhagen, de 'Jutlandroute'.

Holland mag dan smal zijn , ook heel mooi. Prachtige route vandaag door de Veluwe, boerenlandweggetjes in Overijssel, pont over de IJssel en nou vooruit, ook een saai stuk langs een vaart tussen Slagharen en Coevorden.

Vandaag was de wind van gedachten veranderd. In plaats van de voorspelde zuidwesten wind (gunstig) kwam de wind uit het noordwesten. Als je voornamelijk noordwaarts gaat is dat dus niet zo gunstig. We moeten het natuurlijk ook niet helemaal cadeau krijgen. Onderweg een spatje regen, maar ook maar een spatje zon gezien. Al met al dus eigenlijk best goed fietsweer.

We zijn in een erg leuke B&B beland in het Drentse Dalen.

1. Gerleen:
    20 augustus 2018
    Hoi, Tienes lekker uitgelaten, fijn geen Alpenpassen in de buurt, houden zo, veel plezier. Groet, Gerleen.
  2. Marjon:
    20 augustus 2018
    Dat ziet er allemaal gezellig uit. Lekker fietsen mooie omgeving en lekker vlak! Zet hem op.
  3. Ytje:
    20 augustus 2018
    Dalen is mij bekend, ik heb daar een vriendin wonen; dus toen ook naar Wildlands.
    Zeker een mooie tocht gefietst.
    Daag.
  4. Agnes:
    20 augustus 2018
    NL is zeker mooi. Jullie zien zo leuke en gevarieerde landschappen onderweg.
    Die foto’s, ik moest lachen. Die zijn geweldig🤣
    Hopla, en morgen dan al weer Duitsland in. Jullie gaan als een speer zeg.
    Hoeveel km’s morgen?
    Have fun!!!!
    Groetjes Agnes
  5. Angeline:
    Ah genieten dus!
    Mooi, bedankt voor het verslag en geniet lekker verder!
  6. Marja Gemser:
    20 augustus 2018
    Wat kwam je tegen Tien? Leuk om jullie zo weer te volgen.
  7. Anja:
    21 augustus 2018
    Zo meiden de derde reisdag zit er denk ik wel op. Mooi fietsweer volgens mij. En ondertussen ln Duitsland de eerste kilometers afgelegd
    Leuk om jullie verhalen weer te lezen
    Veel plezier met elkaar
    Groetjes Anja
  8. Ria van Stoltz:
    21 augustus 2018
    leuk hoor om mee te genieten van de reis, verslag en de foto's …. ga zo door
  9. Jantine Stuive:
    23 augustus 2018
    Ik ben gewoon niet zo goed in selfies Marja
  10. Roos:
    23 augustus 2018
    Hahahaha die selfies zijn hilarisch🤣