22 mei fietsen over de Hollandse Dijk

22 mei 2015 - Molinella, Italië

Vanmorgen na het nuttigen van ons Lidl ontbijt op de fiets richting Ferrara en Bologna. De Po vlakte doet zeer Hollands aan en soms wanen wij ons terug in ons kikkerlandje. Ook het weer, regen, herinnert ons aan Nederland. We rijden langs akkers met allerlei gewassen. Van Elma leer ik de diverse gewassen steeds beter kennen. In de verte zien wij nog één keer de uitlopers van de Alpen. Het weer is dan wel druilerig, maar de wind hebben we steeds vaker in de rug en dan kan je goed doortrappen. Overnachten is in dit niet toeristische gebied wat lastiger. We eindigen de dag 4 km van de route bij een 4 sterren hotel. Gelukkig zien we er armoedig uit waardoor de receptioniste direct medelijden met ons heeft. Ze belt haar baas en we mogen de nacht tegen een voordeliger tarief in hun hotel doorbrengen.

1. Marjon:
    22 mei 2015
    Ja hoor ga even staan schooieren hiha briljant! Goed plan dames zo komt januari splinter Door de winter.
  2. Roos:
    22 mei 2015
    Geweldig!!! Lachuh!!! Ik zie het helemaal voor me.
  3. Tante Corrie.:
    22 mei 2015
    Goed hoor. Lijkt alsof jullie er geen probleem mee hebben om vrolijk de eind streep te gaan halen . Sterkte en vooral veel plezier. Hartelijke groet.
  4. Elly:
    22 mei 2015
    Jammer van 't weer, maar heerlijk in een hotel, lekker douchen en je voelt je weer kiplekker. De route is wel veranderd tov die wij deden, maar nog steeds mooi.
    Groeten, Elly
  5. Elsa Brouwer:
    22 mei 2015
    Wat zijn jullie al dicht bij Rome!
    En netjes geregeld om je als armoedzaaier in een 4 sterren hotel te melden. Dat is de 4 km wel waard.
    Succes morgen.
  6. Mama Vaalburg:
    22 mei 2015
    Wat doen jullie het goed,4 sterren hotel,uitzicht op Rome !
    Nog een klein weekje.Lieve groetjes.
  7. Erika:
    Hihi 4 sterren voor een koopje geweldig wat leuk om zo mee te reizen
  8. Jo Olijdam:
    23 mei 2015
    Jullie zijn geweldig bezig , de laatste ritten nog ,succes ! !
  9. Agnes:
    23 mei 2015
    Haha,.... arme sloebers. Zo krijg je het wel mooi voor elkaar. Goed gescored. Hopelijk was het water in de douche heerlijk warm en de bedden lekker zacht. Lekker geslapen? Leuk verhaal. Succes met de laatste week!!!!
  10. Gerry van der putten:
    23 mei 2015
    Die Tinus, weet altijd wat te ritselen en Elma nu ook. Haha. Het gaat jullie goed af, Meiden. Heel veel plezier samen. Dikke kus. Ger