19 mei Rivalta

19 mei 2015 - Rivalta, Italië

Vandaag een vlotte etappe van 109 km. Alles vlak, eindeloos de (Etsch) Adigo volgend. Brug over rechts, brug over links en weer brug over rechts enz. enz. In het plaatsje Rivalta een goed onderkomen gevonden. Morgen regen voorspelt. Moeten we ook meemaken. We willen tot Montagnana. Bekend om zijn prosciutto (ham). Dat belooft een schilderachtig stadje, met kasteel te zijn. We houden daar onze rustdag.

1. Roos:
    19 mei 2015
    Toppers!!! Ga zo door!!!!
  2. Angeline:
    Alweer n rustdag?
  3. Mirjam:
    19 mei 2015
    Hopelijk valt het mee met de regen.
    Succes!!
  4. Jacqueline:
    19 mei 2015
    Gaat het lekker,zo sampies? En regenpak aan en gaan toch!
  5. Astrid Teeuwen:
    19 mei 2015
    Wat gaan jullie toch hard!
    Hopen dat het morgen meevalt met de regen, daarna welverdiend rusten.
  6. Jaco en Corrie:
    19 mei 2015
    Leuk dat de gereden kilometers er bij staan :) En een lekker vooruitzicht weer even een rustdag
  7. Judith:
    19 mei 2015
    Is toch ook wel weer lekker alles vlak.Krijgen de spieren ook weer wat rust.Jullie zijn toch alweer een heel eind op weg.Geniet van de rustdag.
  8. Agnes:
    19 mei 2015
    Oooohhh de verslagen zijn zo leuk om te lezen. Jullie gaan super goed. Heel verstandig even een rustdag. Kunnen de beentjes even herstellen van de bergen en zo. Laat je niet kisten door de regen. Hoeveel kilometers nog? Zet um op meiden!!!!!!
  9. Mama Vaalburg:
    20 mei 2015
    Jullie laten ons wel zoeken op de kaart maar Montagna
    gevonden,geniet van de rustdag!
  10. Marjon:
    20 mei 2015
    Heerlijk weer een rustdagje, mooi plaatsje mooi kasteel, anders gaan jullie veels te snel. Rome there they come!!!
  11. Elsa Brouwer:
    20 mei 2015
    Dat gaat helemaal goed dames!
  12. Elly:
    20 mei 2015
    Staks verlang je weer naar een klimmetje na al dat vlakke. Hoop dat de regen meevalt, veel plezier nog en jullie doen het goed met regelmatig een rustdag
  13. JanR:
    20 mei 2015
    Zo te lezen gaat gelukkig alles voorspoedig en zonder noemenswaardige problemen.
    Hebben jullie nog geen lekke band gehad of zo?
  14. Henk & Monique:
    20 mei 2015
    Top gaat goed toch ? Ben benieuwd hoeveel km jullie nu op de teller hebben en hoeveel nog te gaan. Ik schat in zo'n 500 km vanaf Montagnana. Lekker rusten en ff genieten van de omgeving.