20 mei Door de regen....

20 mei 2015 - Montagnana, Italië

Vanmorgen met redelijk weer vertrokken uit Rivalta. Super Mercato was naast de deur, dus de lunch zat al in de tas. Bij de koffie brake, brak de regen los. Waar wij eerst een onderkomen met dak met z'n twee deelden, werden we in luttele seconden overspoeld door fietsers van diverse nationaliteiten. We hebben snel onze biezen gepakt en hebben onze tocht vervolgd. In de middag klaarde het weer op en reden wij onszelf weer droog. We zijn in het pitoreske plaatsje Montagnana aangekomen en hebben vanavond het lekkerste restaurant al bezocht. Morgen gaan we het stadje verder onderzoeken. Met onze 15 dagen reizen zitten we met 1500km perfect op schema.

1. Ellen Schotanus:
    20 mei 2015
    Geweldig die 1500 km! Jammer dat het vandaag regende. Vorig jaar had ik in Verona ook vreselijke stortbuien. Maar... 's avonds toch een mooie opera in de arena
    gehoord en gezien. Geniet van Montagnano morgen en daarna op naar de Apenijnen. Succes!
  2. Ytje:
    20 mei 2015
    Ik vind die laatste zin echt zo bijzonder: 15 dg. 1500 km. perfect op schema!! Jullie zijn ECHT KANJERS.
    Ik geniet van de kaart en foto's. LEUK! Hgr.
  3. Elsa Brouwer:
    20 mei 2015
    Dames, ik vind het helemaal geweldig wat jullie aan het doen zijn. Keurig op schema, strakke planning.
    Super. Geniet van jullie rustdag.
  4. Gerry van der putten:
    20 mei 2015
    Meiden, wat geweldig dat t jullie allemaal zo goed afgaat. Leuk om alles te lezen. Geniet van jullie rust morgen en jullie omgeving. Dikke Kus. Ger.
  5. Mama Vaalburg:
    21 mei 2015
    Ik geniet elke dag van jullie verhaal en van de foto,s,
    geweldig 1500 km!Geniet van de vrije dag.
  6. Inge:
    Kanjers!!!!
  7. Jan en Christa:
    21 mei 2015
    Nu al een prestatie! Super hoor! Leuk om jullie te volgen!
  8. Mirjam:
    1500 kilometers.....echt ik vind 45 al veel
  9. Desiree:
    Echt top!!
  10. Roos:
    21 mei 2015
    Power dames!!! Goed hoor!!! Leuke foto van jullie tweetjes!!!
  11. Lia:
    21 mei 2015
    Echt ongelooflijk, wat knap 1500 km In 15 dagen tijd. En dat noem je keurig op schema dat Is een topprestatie. Geweldig. Petje af.
  12. Erika:
    Top meiden wauw 1500 km rome bijna in zicht
  13. Vanja:
    22 mei 2015
    Geweldig!!! Wat een enorm stuk hebben jullie er al opzitten. Knap, hoor.
  14. Sujata:
    22 mei 2015
    Wauw 1500km in 15 dagen tijd. Inderdaad gemiddeld 100km per dag zoals berekend (zoals altijd heel secuur berekend Elma haha). Zet hem op dames. Jullie hebben er het grootste deel al op zitten...